yes.

tjenna! sitter här med en kaffe, sjukt seg. vart i stan med sussi idag, shoppat lite och lunchat, mysigt! sen mötte jag upp sabina i jakan och tog en fika, inte träffat henne på evigheter. nu ska jag strax fixa lite käk, sen testa kläder osv. imorn blir det att träffa bella på dagen, och sen (antagligen) träffa sussi på kvällen och få en proffsig hårklippning, jävligt nizzze att ha henne till vän måste jag säga!

och snart är det nyår! jag har varit dum nog att dubbelboka mig, men hinner med både och. middag hos sofia med hela kära "husvagnsgänget", jättelängesen vi träffades allihopa och känns såklart bra att vara med och finnas där för bella och josse. sen möta upp sussi och spendera kvällen med henne och folk. ska ut nånstans, men vi vet inte vart.

nej, nu ska jag fixa nåt att äta, puss.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0