Veckan..

Såå, godmorgon ska man väl säga. Sitter här med mitt kaffe, har vart uppe rätt länge redan men har tagit det lugnt.
Veckans planer... ikväll ska jag möta upp Cindy så ska vi käka lite sedan ska vi till anchor och dricka öl med någon av hennes kompis också, ska bli jättekul!
Imorgon ska jag och Jasmine åka och kolla på en teaterföreställning... och gissa vem dom är med gissa gissa gissa.. haha svårt.. nej.. LINNIE! Ska bli jättespännande! På fredag kanske det blir någon öl, eller fler.. beror faktiskt på vad Linnie ska göra.. för jag vill ut med henne denna helg så får se om hon vill gå ut fredag eller lördag...!
Anyway, ska hoppa in i duschen nu (som vanligt).. och sedan välja outfit för ikväll ;)


Måste också passa på att gratta min gamla vän Malin som fyller 20 idag! Och med gammal menar jag inte just gammal(haha), utan just det att jag känt henne sedan vi började sjuan i högstadiet, ojoj, rätt länge det! :)

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0