SHOUT HOT SWEET LOVE

Inte skrivit på skitlänge.. men nu så. Har haft sjukt roliga veckor nu.. vi har festat, druckit öl, vart på olika ställen, hos olika folk skrattar, sjungit, vinglat och allt som hör till.
Och en sjukt bra och rolig sak som hänt är att jag börjat jobba! Känns så jävla bra!


Calle i regnet hemma hos Sebbe!


Min födelsedag!


Gotland hann man med också med bästa Cindy! :)


Peace!


SnyggingLinnie blev svarthårig!


Jag och Linnie var på kryssning... träffade några sköna grabbar!


Haha vi blev vääldigt fulla ;)


Vi har hängt en del hemma hos Tottie!



Och sjungit!



Bästa brudarna! Cissi och Tottie!


Nuuu ska jag dra, ikväll blir party för det är fredag.. see ya!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0