Freeeeezeeeeee brr

Var jättekul och träffa Jesper i söndags! Brun hade han blivit! Avundsjuk? Neeej inte alls... ;)
Klippte hans hår, blev skitsnyggt!

Igår kollade jag SL på morgonen innan skolan, förstod att det skulle vara något problem (som alltid).. och problem var det.. hur jag än kollade så skulle jag inte kunna ta mig till skolan?!?! Sjukt.. ringde några i min klass, samma sak för alla.. så pratade jag med en av mina lärare och vi får jobba hemma tills det går att ta sig dit.

Igår åkte jag och Nikke in till stan, mötte upp Cindy, tog en öl och käkade, mysigt. Idag ska jag också in till stan lite senare, kanske blir någon öl på carmen ikväll.. får se!




/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0