Så jävla bra midsommar!

Fyfan vilken kul midsommar vi hade som Linnie skrev!!!
Kommer sakna henne sjukt mycket nu när hon åker :( Jag vill också! Menmen.. jag har ju lite folk här hemma som inte drar dit.. snyggaste Tottie Hot stannar hemma och vi ska rocka loss o ha lika kul vi ;)


Vi startade redan strax efter nio och for iväg ut på landet!

 


Stannade för o köpa lite käk!


Snyggast javisst!


Åkte vilse...


Men hittade dit sedan! Äntligen framme!


Det blev dans runt midsommarstången! Linnie och Robin!


Haha lilla Linnepinne!


Nikke och Bullen ville inte dansa!


Gänget!


Dragkamp blev det också!


KAsta golfbollar på porslin! Jag träffade iaf en!


Blååååser i bilen!

Uppe och pumpar vatten!


Voffi!


Fulla och glada!


Linnie!


Gura och sång!


På morgonkvisten..lite sega.. jag och Micke!


Yeah!


Haha trött var man!


Jag mådde inte så bra när vi vaknade på lördagen, haha. Cindy som tagit bilden!


Påväg hem, sega allihopa ;)


Direkt på lördagen när jag kom hem så var det bara att piggna till och åka iväg till Tottie där Cissi tog denna bilden på mig!


Imorgon blir det stan med Sanna (antagligen), sedan spelning med Tottie Hot och Cissi!

/S

PS. Saknar redan dig Linnie :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0