ÖL-SOL-MAFFIA-SÅNG

Fyfaan vad trött jag är! Har vart en hård vecka! Men vi har haft sjukt kul!
Igår drog jag och mötte Emilio, Calle med flera.. vi drog hem till en vid skanstull.. satt i solen på balkongen, Linnie kom dit.. Satt och sjöng och drack lite öl innan jag och Linnie drog till Emelies 30årsfest! Där blev det karaoke och drinkar!

Lite bilder från både i fredags och lördags!


Trött Linnie? ;)


´Me and the beeer




Haha Cissi!!


Emilio!


The girls!


Calle! haha


Cigg?


The party, vi ÄR maffian....


Money, money, money!


En öl i näsan kanske?


Maaaat! Jag var hungrig!


Sedan blev det sång och dans!

Nu ska vi åka och lyssna på mamma när hon uppträder med kören!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0